تعداد بهبودیافتگان کرونا به ۱۷۵ نفر افزایش یافت

توضیحات:

  • کیانوش جهانپور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۵۹۳ به ۹۸۷ نفر افزایش یافت و فوت شدگان جدید نیز در کشور ۵۴ نفر هستند.

    سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ آزمایشگاه مورد تأیید برای تشخیص بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کردند و از ظهر دیروز تا ظهر امروز تعداد مبتلایان به این بیماری به ۳۸۵ نفر رسیده است.
    وی در ادامه به تفکیک بیماران مبتلا در استان‌های مختلف پرداخت و گفت: قم ۳۰ نفر، تهران ۱۷۰ نفر، گیلان ۲۸ نفر، مرکزی ۴۴ نفر، اصفهان ۱۳ نفر، مازندران ۱۱ نفر، همدان ۳ نفر، خراسان جنوبی ۲ نفر، البرز ۳۱ نفر، هرمزگان ۲ نفر، خوزستان ۹ نفر، سیستان و بلوچستان یک نفر، ایلام یک نفر، فارس ۸ نفر، خراسان جنوبی ۱۷ نفر، کرمانشاه ۲ نفر، لرستان ۸ نفر، سمنان ۳ نفر، کرمان ۲ نفر، به این بیماری مبتلا شده اند و در مجموع از روز نخست تا ظهر امروز ۹۷۸ بیماری مبتلا به کووید ۱۹ در سطح کشور شناسایی شد.
    آقای دکتر جهانپور در ادامه با بیان این که یکی از اخبار خوش در خصوص این بیماری تعداد بهبود یافتگان است، افزود: از دیروز تا امروز در مجموع ۱۷۵ بیمار مبتلا به این ویروس از بیمارستان بهبود یافته و مرخص شدند.
    وی تأکید کرد: رعایت بهداشت فردی، پرهیز از برگزاری تجمعات، کاهش تردد، لغو سفر‌های شهری گام مثبتی برای مهار این بیماری است.


  • تهیه و تنظیم توسط پارس خمین
    تماس : 09134091181
    انتشار خبر در :